2009. december 27., vasárnap

Édes November

Nem csak a film hatására, hanem amúgy egyre többet gondolkozom azon, hogyan képes pozitív irányba megváltozni az ember akár 1 másik ember hatására akár azért mert önmagától ismeri fel másikat és hogy az ahogy most élünk az állandó rohanás, a jobb és jobb utáni vágy vajon nem e tévedés? tényleg pénz, siker, munka, elismerés kell ahhoz hogy boldogak legyünk akkor érdemes elgondolkodni, hogy valóban ezt akarjuk, miért akarjuk ezt és tuti ez a jó élet? kell így élni? szerintem néha lassítani kell a tempón 1-1 pillanatra megállni és élvezni az életet.

Azzal ahogy jelenleg élünk, nevezzük röviden "rohanásnak" ami egy önpusztító életmód - nem vagyok én sem különb -, nem csak ránk van hatással a környezetünkre, a családunkra, a barátainkra, szerelmünkre sőt magára a bolygóra is.

Hiszek abban, hogy - bár lehet, hogy ez naivitás -, hogy az ember képes változni, bár a korral ez 1re nehezebb ezt belátom az ember nehezen változtat amit megszokott. Fogunk is változtatni függetlenül azon, hogy kell e vagy sem. Magunkért első sorban, hogy az önző részét nézzük és ha magunkért változunk az pozitív hatással lesz minden körülöttünk lévő emberre és minden másra...

Az éltben mindennek hatása van mindenre és semmi sem történik véletlenül, minden történésnek van előzménye és utóhatása. Bár lehet, hogy ezeket nem ismerjük fel amikor jó vagy rossz történik velünk, de szerintem oka van mindennek. Az élet véletlenek nem véletlenszerű történése... ez lenne a karma? lehetséges:-) nevezzük bárhogy is én hiszek ebben

Nincsenek megjegyzések: